Bron: helmutsmits.nl |
Als ‘het nieuwe werken’ inhoudt dat mijn mensen hun werkzaamheden zelf indelen, waar heb ik dan nog een teamleider of projectleider voor nodig?
Als al mijn werknemers thuis gaan werken, ben ik dan in materiële zin verantwoordelijk voor de communicatie en moet ik ze dan van laptops en telefoons voorzien?
Kan ik ‘het nieuwe werken’ van toepassing laten zijn op al mijn werknemers of zijn er functies of functiegroepen waarvoor deze manier van werken niet geschikt is?
Als iedereen bezig is thuis in zijn of haar eigen tijd te werken, hoe organiseer ik dan cohesie en coöperatie?
Als ‘het nieuwe werken’ inhoudt dat mijn mensen hun werkzaamheden op zelf geplande momenten uit gaan voeren, hoe zorg ik er dan voor dat de contactmomenten met klanten op tijdstippen zijn dat bij de klant de juiste personen aanwezig zijn?
Hoe ver gaan de rechten van werknemers als een directeur of manager besluit ‘het nieuwe werken’ in te voeren?
Als iedereen volgens ‘het nieuwe werken’ werkt, kan ik dan de huur voor de kantoorruimte die mijn bedrijf tot nu toe innam opzeggen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten